.
19-й Український студентський фестиваль реклами®
28 березня 2025 р. на базі Навчально-наукового інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, відбулися підсумкові події 19-го Українського студентського фестивалю реклами.
ПЕРЕМОЖЦІ
19-го Українського студентського фестивалю реклами
Список переможців за номінаціями
.
.
31.03.2025 р.
Пост-реліз
19-й Український студентський фестиваль реклами:
кількість робіт зростає,
їх креативний рівень підвищується!
28 березня 2025 р. на базі Навчально-наукового інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, відбулися підсумкові події 19-го Українського студентського фестивалю реклами.
Приємно відзначити, що УСФР продовжує розвиватися. Порівняно з попереднім Фестивалем кількість учасників збільшилася та склала 377 осіб, які представили понад 43 українських вишів. Усього ж учасниками 19-го УСФР було підготовано понад 400 конкурсних робіт, найкращі з яких були розміщені в фойє навчального корпусу для загального ознайомлення.
Географія представлених на Фестивалі українських вишів відповідає загальнонаціональному статусу УСФР. Так, цьогоріч у Фестивалі взяли участь студенти з більшості регіонів України. Це – Київ, Харків, Дніпро, Одеса, Запоріжжя, Львів, Чернівці, Житомир, Рівне, Тернопіль, Чернігів, Черкаси, Полтава, Суми, Маріуполь та інші міста України.
Церемонія відкриття Фестивалю почалася з привітань його Організаторів. Першим перед учасниками та гостями 19-го УСФР виступив ректор КНУ імені Тараса Шевченка професор Володимир Бугров. Наприкінці своєї промови він оголосив Фестиваль відкритим. Уже традиційно, пролунав студентський гімн Gaudeamus.
Після виступу Володимира Анатолійовича на сцені великої актової зали відбулося його нагородження відзнакою громадської організації «Нове покоління України». Ще одна нагорода цієї ж громадської організації була вручена генерал-майором Петром Гаращуком директору Навчально-наукового інституту журналістики КНУТШ Юрію Бондарю.
У продовження церемонії відкриття з вітанням учасникам виступила Анна Остапенко – представниця ще одного організатора 19-го УСФР – маркетингового агентства Better Svit.
Разом із організаторами Фестивалю присутніх також привітали представники Партнерів Фестивалю. Від Офіційного Партнера – компанії KFC Ukraine –виступила бренд-менеджер Яна Лут, а від Партнера Номінації – агентства Hooligan Agency – його співзасновник Антон Скуратов.
Голова Спілки рекламістів України, професор КНУ імені Тараса Шевченка Євген Ромат привітав присутніх як співорганізатор Фестивалю та оголосив про початок Програми майстер-класів 19-го УСФР.
Розпочалася вона з виступу Ярослава Макаревича, директора Action Global Communications в Україні. Він професійно та доступно розглянув тему «Штучний інтелект та маркетинг: нові можливості, які не можна ігнорувати».
Brand Manager KFC Ukraine Яна Лут розповіла про ефективні маркетингові кампанії KFC в Україні та світі.
Програму майстер-класів продовжила Світлана Винославська, Генеральна директорка Kantar Україна. Вона яскраво розкрила тему «Яка реклама працює в Україні під час війни?».
Однією з яскравих подій освітньої програми Фестивалю стала панельна дискусія «Інфлюенсери і Бренди: Як співпрацювати ефективно». Її яскраво провели Антон Скуратов, Антон Мурафа та Стефан Ляхович – представники агентства Hooligan Agency. Ця ж компанія запросила до виступу Валерію Толочину, маркетинг-директорку Megogo. Темою її OpenTalk став аналіз побудови успішної карʼєри в маркетингу.
Після цього наступила черга виступу легенди української реклами – Ірини Кузнєцової, директорки агентства Dialla Communications, Офіційної представниці Фестивалю Cannes Lions International Festival of Creativity в Україні. Тема виступу була сформульована лаконічно: «Креатив у маркетингових комунікаціях».
Продовжив програму майстер-класів Сергій Білявський, Digital & Strategic Expert, а також співвласник трьох рекламних агентств. Свій виступ він присвятив проблемі «Діджитал інструменти маркетингових комунікацій».
Заключним акордом всієї освітньої фестивальної програми став майстер-клас Керівної партнерки комунікаційного холдингу BetterSvit, Голови Журі 19-го УСФР Світлани Степаненко. Це був традиційний «Розбір польотів», з яким виступають очільники суддівської колегії, що оцінювали роботи учасників Фестивалю.
Події Фестивалю продовжила Церемонія нагородження переможців 19-го УСФР. У процедурі нагородження взяли участь представники Організаторів, Партнерів, Голова Журі, викладачі та студенти КНУ ТШ, а також університетів із Києва та інших міст України.
Повний перелік робіт-переможців уже оприлюднено на офіційному сайті УСФР – www.studfestival.com.ua. Нагадаємо, що Гран-Прі цього року виборов Роман Власюк, студент Національного університету водного господарства та природокористування (НУВГП) з міста Рівне.
Головну нагороду тематичної номінації від Офіційного Партнера – компанії KFC Ukraine отримала Вікторія Черенкова, студентка Національного університету біоресурсів і природокористування України за роботу «Маркетингова кампанія для бренду KFC».
В іншій тематичній номінації від агентства Hooligan Agency перемогу святкували Кравчук Яна та Должениця Марія з рівненського НУВГП.
Підводячи підсумки проведення 19-го УСФР, можна констатувати, що Фестиваль відбувся за усіма поставленими цілями. Працюємо далі!
Дякуємо співорганізаторам Фестивалю – Київському національному університету імені Тараса Шевченка та маркетинговому агентству Better Svit! Наша глибока вдячність – Офіційному Партнеру – компанії KFC Ukraine.
Щира подяка від організаторів Партнеру Номінації – агентству Hooligan Agency.
Спасибі всім вимогливим та доброзичливим членам Журі 19-го УСФР на чолі зі Світланою Степаненко.
Дякуємо учасникам, що надіслали свої чудові роботи та їх керівникам, що надихали їх на цей креатив.
Спасибі медіапартнерам 19-го УСФР – Інформаційному агентству Соцпортал та журналу «Маркетинг і реклама», а також івент партнеру – ПП «Сучасний маркетинг».
Наша подяка також всім тим, хто сприяв проведенню Фестивалю!
До зустрічей на ювілейному 20-му Українському студентському фестивалі реклами наступного року!
Довідка. Український студентський фестиваль реклами проводиться із 2004 року. Цього року йому виконалося 21 рік. На сьогодні УСФР є найбільшим загальноукраїнським форумом студентської реклами. За час проведення Фестивалю в ньому взяли участь понад 15,3 тис. студентів, що надіслали на фестивальний творчий конкурс понад 16,7 тис. робіт. Загальна кількість відвідувачів фестивальних заходів перевищила 40 тис. осіб.
14.02.2025 р.
Вітаю, шановні друзі!
12 лютого 2025 р. відбувся другий вебінар програми майстер-класів, що проводиться Оргкомітетом 19-го Українського студентського фестивалю реклами. Цього разу у центрі уваги було знайомство із Партнером Номінації 19-го УСФР – компанією Hooligan Agency. Згідно регламенту Фестивалю вона започаткувала тематичну номінацію свого клієнта – компанії «Київстар». Її тема визначена Партнером так: «Розробка креативної стратегії для просування додатку «Мій Київстар» у ТікТок».
Як і перша зустріч із учасниками Фестивалю, другий вебінар відзначився великою кількістю учасників. На зум-конференції були присутні понад 140 студентів і викладачів українських вишів, що представили різні регіони України: Київ, Дніпро, Одеса, Львів, Чернівці, Чернігів, Житомир, та інші міста. Уже традиційною стала практика виходу в Zoom одразу із заповнених студентами навчальних аудиторій.
Спікерами на онлайн-зустрічі виступили представники Партнера Номінації: Софія Граждан – маркетолог компанії Hooligan Agency, магістрантка магістерської ОПП «Бренд-комунікації» ННІЖ Київського національного університету імені Тараса Шевченка, та Стефан Ляхович – операційний директор компанії Hooligan Agency.
Софія Граждан провела чудову презентацію, вміло залучаючи аудиторію до плідного діалогу. В режимі інтерактиву були зрозуміло й фахово роз’яснені завдання учасникам 19-го УСФР, що візьмуть участь у розробках із Партнерської Номінації. Також були розглянуті цінності агентства Hooligan Agency та її клієнта – компанії Київстар.
Професійні компетентні пояснення щодо творчого брифу та вимог до фестивальних робіт від Партнера Номінації надійшли від Стефана Ляховича.
Обидва спікери швидко та безроздільно володіли увагою аудиторії. Адже майстер-класи були побудовані на практичному матеріалі діяльності агентства Hooligan Agency. Учасники вебінару задали численні питання обом спікерам. Причому це стосувалося і студентів, і університетських викладачів, які були присутні.
Дякуємо Софії Граждан та Стефану Ляховичу за цікаві виступи!
Представники Оргкомітету 19-го УСФР, зі свого боку, надали учасникам конференції певні пояснення щодо процедури участі у Фестивалі.
Наразі визначаються тематика та дати наступних зустрічей у рамках програми майстер-класів Фестивалю. Теми та посилання на зум-конференцію будуть оголошені додатково.
Нагадаємо, що співорганізаторами 19-го УСФР є Спілка рекламістів України, Київський національний університет імені Тараса Шевченка (КНУТШ) та маркетингове агентство Better Svit. Офіційним Партнером Фестивалю виступила компанія KFC Ukraine (Kentucky Fried Chicken Ukraine). А Партнером Номінації відтепер є агентство Hooligan Agency!
Фестиваль проходить за підтримки Всеукраїнської рекламної коаліції та ГО «Об’єднання маркетологів України». Інформаційними партнерами 19-го УСФР виступили Культурно-інформаційна агенція «Соціальний портал України» та журнал «Маркетинг і реклама». Івент-партнером Фестивалю є компанія «Сучасний маркетинг».
До наступних зустрічей!
10.02.2025 р.
Креативна агенція Hooligan Agency – Партнер тематичної номінації
19-го Українського студентського фестивалю реклами
Продовжуються активності в рамках 19-го Українського студентського фестивалю реклами. Наразі визначився Партнер Номінації Фестивалю. І це – молода, перспективна та амбітна команда Hooligan Agency.
Відповідно до Положення про 19-й УСФР, Партнер Номінації отримує право надати учасникам своє завдання. Hooligan Agency вже 4 роки успішно співпрацюють з відомими українськими брендами. Саме тому було обрано кейс одного з ключових клієнтів – «Київстар». Назва партнерської номінації звучить так: «Розробка креативної стратегії для просування додатку “Мій Київстар” у ТікТок».
Координатор 19-го УСФР, Голова Спілки рекламістів України, професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка Євген Ромат відзначив:
– Нашому Фестивалю на днях виконується 21 рік. І за роки проведення УСФР він став справжнім полігоном для молодого студентського рекламного креативу. Унікальною особливістю нашого Партнерства із Hooligan Agency є той факт, що агентство молоде, але досить амбітне. У ньому працюють активні креативні люди. Дехто з них продовжує навчання в українських університетах. Тому, щиро дякуючи Партнеру за підтримку Фестивалю, я разом із тим очікую від цього партнерства ще й трішечки «хуліганського» креативного драйву, сміливих рішень та (чому б і ні?) певного хайпу J Хіба не цього воліли Голови Журі деяких попередніх УСФР? J
Співзасновник «Hooligan Agency» Антон Скуратов зауважив таке:
– Ми підтримуємо 19-й УСФР, бо для нас важливо знаходити та виховувати нове покоління креаторів, які відчувають тренди, вміють створювати вірусний контент і не бояться експериментувати. Бути, деякою мірою, «хуліганом» – це про сміливий креатив, що працює на результат. І ми завжди відкриті для того, щоб узяти на стажування талановитих студентів, які хочуть спробувати себе в маркетингу, сценаріях, операторській роботі чи створенні контенту.
Якщо вам це відгукується – приєднуйтесь до участі в номінації, покажіть, на що ви здатні. Давайте створювати разом стратегію, яка справді працює. Тож, похуліганимо?J
Бриф цієї Партнерської номінації ми викладемо на наших ресурсах найближчого часу.
Нагадаємо, що співорганізаторами 19-го УСФР виступили Спілка рекламістів України, Київський національний університет імені Тараса Шевченка (КНУТШ) та маркетингове агентство Better Svit. Офіційним Партнером Фестивалю виступила компанія KFC Ukraine (Kentucky Fried Chicken Ukraine). А Партнером Номінації відтепер є Hooligan Agency!
Фестиваль проходить за підтримки Всеукраїнської рекламної коаліції та ГО «Об’єднання маркетологів України». Інформаційними партнерами 19-го УСФР виступили Культурно-інформаційна агенція «Соціальний портал України» (новинний портал https://socportal.info/) та журнал «Маркетинг і реклама». Івент-партнером Фестивалю є компанія «Сучасний маркетинг».
Оргкомітет 19-го УСФР інформує потенційних учасників, що прийом фестивальних робіт розпочався! Заключні заходи Фестивалю відбудуться 28 березня 2025 р. в Києві! Прийом конкурсних робіт учасників – до 21 березня 2025 року.
Довідкова інформація: www.studfestival.com.ua
Питання до Оргкомітету 19-го УСФР: iventsr@ukr.net м.; тел. + 38 050 343 43 21
21.01.2025 р.
Компанія KFC – Офіційний Партнер
19-го Українського студентського фестивалю реклами
Український студентський фестиваль реклами відзначив 20-річчя з часу свого дебюту. Як добре відомо, постійним організатором цього найбільшого в Україні проєкту студентської реклами виступає Спілка рекламістів України. Крім Спілки роль Співорганізатора Фестивалю вже п’ятий рік виконує найавторитетніший Київський національний університет імені Тараса Шевченка (КНУТШ).
Однією з новацій 19-го УСФР стало повернення до складу Співорганізаторів рекламної компанії. Ця практика в проведенні Фестивалів, що була розпочата 20 років тому, має беззаперечні переваги. Тому Співорганізатором цьогорічного Фестивалю разом зі Спілкою рекламістів України та КНУТШ стало потужне маркетингове агентство Better Svit.
Оргкомітет 19-го УСФР із задоволенням повідомляє, що Офіційним Партнером Фестивалю виступила компанія KFC Ukraine (Kentucky Fried Chicken Ukraine). Як добре відомо, це – одна з найбільших у світі ресторанних мереж швидкого обслуговування, основу меню якої складає страви з обсмаженого свіжого курячого м’яса.
Згідно регламенту Фестивалю, Офіційний Партнер надає учасникам своє завдання, а саме «Розробка маркетингово-комунікаційної кампанії для бренду KFC із залучення покоління зумерів». Найкращі роботи Фестивалю отримають нагороди та грамоти.
Координатор 19-го УСФР, Голова Спілки рекламістів України, професор КНУТШ Євген Ромат відзначив таке:
– Хочу висловити свою вдячність компанії KFC Ukraine за підтримку 19-го Українського студентського фестивалю реклами. Тема, що запропонована Офіційним Партнером Фестивалю – актуальна та практично значуща. Дякую Співорганізаторам, що потужно підтримали Фестиваль. Очікую цікавої співпраці та повного досягнення цілей проведення Фестивалю! Як Співорганізаторами і Партнером, так і студентами.
СЕО ТОВ «Тесті Фуд та франчайзі KFC в Україні» Аліна Кіптик зауважила:
- Студенти, як і вся молодь, є нашою цільовою аудиторією. Нам цікаво досліджувати їх поведінку, інтереси, вподобання. Незважаючи на вік бренду, ми завжди обираємо сучасну комунікацію. Від ідеї до її реалізації. Бажаємо учасникам студентського фестивалю реклами натхнення, нестандартних рішень та креативності. Не стримуйтесь, як в створенні реклами, так і в житті!
Детальна інформація про умови конкурсу 19-го УСФР за цією номінацією викладена у вже розробленому креативному брифі, що буде оприлюднено.
Фестиваль проходить за підтримки Всеукраїнської рекламної коаліції та ГО «Об’єднання маркетологів України». Інформаційними партнерами 19-го УСФР виступили Культурно-інформаційна агенція «Соціальний портал України» (новинний портал https://socportal.info/) та журнал «Маркетинг і реклама». Івент-партнером Фестивалю є компанія «Сучасний маркетинг».
Оргкомітет 19-го УСФР інформує потенційних учасників, що прийом фестивальних робіт розпочався! Заключні заходи Фестивалю відбудуться 28 березня 2025 р. в Києві! Прийом конкурсних робіт учасників – до 21 березня 2025 року.
.
ПОДПИШИТЕСЬ
НА ЖУРНАЛ
.
МАРКЕТИНГ
И
РЕКЛАМА
.
studfestival@ukr.net
099 656 87 77
.
|
.
НА НАШ КАНАЛ
.
.
ОТЗЫВЫОБ УСФР![]() |
читайте
в презентации
.
Подробнее...
|
.
.
.
..